הפיתוח הישראלי החדש שמרגיז את גוגל, פייסבוק ומי לא

לדברי רועי קרתי, יזם ותיק ומנהל השיווק של החברה, הפיתוח יחסוך למשתמש 50% מכלל השימוש שלו באינטרנט מאחר ופרסומות הוידאו צורכים אינטרנט במידה רבה
דוד קורצוייל 3 Comment on הפיתוח הישראלי החדש שמרגיז את גוגל, פייסבוק ומי לא

אחרי חוסם הפרסומות האינטרנטי ששיגע את העולם, החסימה מגיעה לסמארטפון • חברת 'שיין' הישראלית פיתחה מוצר אשר יחסום את הפרסומות בסמארטפון גם באפליקציות • אז כמה זה יחסוך לכם באינטרנט הסלולרי ומתי תוכלו להפעילו?

לדברי רועי קרתי, יזם ותיק ומנהל השיווק של החברה, הפיתוח יחסוך למשתמש 50% מכלל השימוש שלו באינטרנט מאחר ופרסומות הוידאו צורכים אינטרנט במידה רבה
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גוגל, פייסבוק וחברות התקשורת בכל העולם מנהלות מלחמת חורמה כנגד חוסי הפרסומות למיניהם ההופכות את האתרים החדשותיים ללא רווחיים. כעת, החסימה שהתאפשרה עד עתה רק בדפדפן במחשב, תתאפשר גם בטלפון הנייד.

מפתחי המוצר הם בעלי חברת 'שיין' הישראלית. הפיתוח יחסום את הפרסומות גם באפליקציות האייפון בכך שהוא פועל על מנגנון חסימה דרך השרת, כך שכל תוכן פרסומי שיעבור דרך השרת אינטרנט לאפליקציה או לדפדפן, ייחסם מיידית.

לדברי רועי קרתי, יזם ותיק ומנהל השיווק של החברה, הפיתוח יחסוך למשתמש 50% מכלל השימוש שלו באינטרנט מאחר ופרסומות הוידאו צורכים אינטרנט במידה רבה.

באייפון החסימה תהיה זמינה למתקיני הגירסה האחרונה בלבד. באנדרואיד, שלה יש מדיניות משתנה בסוגייה, הדבר יהיה תלוי, אך גם שם לא צפויה להתעורר בעיה שתמנע את התקנת החוסם.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    שיכנס הפיתוח זה
    במהרה בימנו, אמן!

  2. 2

    חזק, הישראלים לא יודעים גבולות והמוח הישראלי עובד שעות נוספות

  3. 1

    ללא פרסומות לא תהיה אפשרות לקבל מוצרים בחינם, לכן הייתי ממליץ: ללא וידאו בכלל ואת פרסומות הטקסט בשחור לבן חיוור כדי שלא נאלץ להיפרד ממגה בייטים חשובים מהחבילה שלנו.